Opis
Izdavač | Libera Editio |
Prevoditelj | Božica Jakovlev |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539847164 |
ISBN10 | 9539847168 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 231 |
Format | 21 cm |
7.83€
Imidž je danas nešto bez čega je teško zamisliti suvremeni svijet. Suvremena komunikacijska tehnologija je stvorila zakonitosti i preduvjete kreiranja imidža. U knjizi se istražuje ono što se naziva mozaičnom porukom: kombinacija elemenata koji čine ukupnu poruku koju osoba šalje svojoj okolini. To su: riječi kojima se služi, glas, pokreti, signali koji se šalju izrazom lica i stavovi. Knjiga odgovara na pitanja kako postati dobar komunikator, kako kreirati imidž, kako utjecati na ljude i dobiti ono što se želi.
Iz sadržaja:
Prvih sedam sekundi / Televizija je promijenila pravila / Poruka – to ste vi / Instinkti i pravila / Loš prijem / Četiri nužna obilježja vrsnog komunikatora / Čarobni metak / Dvosjekli mač / S onu stranu karizme: kontrola okružja / Gram energije vrijedi tonu tehnike / Živnite malo, izmorili ste sve nazočne / Čak se i heroji plaše / Taktika medija: skupljati bodove u obrani.
Nema na zalihi
Izdavač | Libera Editio |
Prevoditelj | Božica Jakovlev |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789539847164 |
ISBN10 | 9539847168 |
Godina | 2004 |
Broj stranica | 231 |
Format | 21 cm |